• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

چند راهکار برای اینکه خودروی قدیمی شما عالی به نظر برسد!


گاهی اوقات ممکن است پس از چند سال، از رانندگی با خودروی قدیمی خود کسل شویم و در این حالت ترجیح می دهیم بدون صرف هزینه‌های زیاد، تنها با چند راه حل ساده و ارزان دستی به سر و روی همین خودروی فعلی‌امان بکشیم.

راهنمای نهایی خرید لاستیک


از آنجایی که تایرها تنها راه ارتباطی خودرو با جاده هستند، نقش مهمی در حفظ امنیت شما و مسافرانتان دارند اما اغلب نادیده گرفته می‌شود. اگر برای خرید لاستیک اقدم میکنید قبل آن باید به این نکته ها توجه کنید:

اسپری پنچری لاستیک چیست و چگونه استفاده می شود ؟


پنچر شدن لاستیک یک پیشامد ناگهانی است که ممکن است برای هر راننده ای و در هر شرایطی اتفاق بیافتد. برای پنچرگیری لاستیک رایج ترین روش ، استفاده از جک و لاستیک زاپاس است .

نحوه پنچر گیری لاستیک ماشین


اکثر ما زمانی که متوجه پنچر شدن لاستیک خودرویمان می شویم ، عصبانی شده و کمی اضطراب به سراغمان می آید. اما باید دانست که پنچر شدن لاستیک یکی از مشکلاتی است که هر راننده ای در طول دوره ای که رانندگی می کند ، ممکن است برایش این اتفاق رخ دهد و شاید نیز تا به امروز رخ داده است.

چگونه بر طول عمر لاستیک های خودرو بيفزاييم


با به­ کارگيري چند توصيه ساده مي توانيد بر عمر تاير خودرويتان بيفزاييد كه اين موضوع، علاوه بر صرفه اقتصادي، كمك خوبي نيز به حفظ محيط زيست مي كند زيرا توليد هر تاير، با آلودگي محيطي معادل سوختن 26 ليتر بنزين همراه است، ضمن آن كه دفع تايرهاي فرسوده نيز به محيط زيست صدمه وارد مي آورد.

مراکز فروش لاستیک دولتی


لاستیک از نیازهای ضروری هر خودرویی محسوب می شود که نقش اساسی را در آن ایفا کرده و ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین می کند. پس باید به این نکته توجه داشت که انتخاب ، خرید و نگهداری آن می تواند به عملکرد بهتر خودرو و حفظ ایمنی شما کمک کند.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

چک لیستی برای شروع سفر


پیش از آغاز سفر، بررسی لوازم شخصی ، چک کردن و سرویس خودرو و همچنین همراه داشتن لوازم ضروری جز مواردی هستند که باید حتما بررسی شوند. در این مقاله برای اینکه سفری بی دغدغه و خوب داشته باشید، ما چک لیستی از این موارد را برای شما تهیه کرده ایم . باشد که سفر بی خطری داشته باشید.

چه عواملی باعث ایجاد ترک در لاستیک خودرو می گردد


چه عواملی باعث ایجاد ترک در لاستیک خودرو می گردد. لاستیک یکی از تجهیزات بسیار مهندسی شده¬ و مسلماً یکی از مهمترین بخش¬های خودرو محسوب می شود که بدون وجود آنها خودرو قادر به حرکت نخواهد بود. با این حال می¬توان گفت لاستیک¬ها عمر طولانی و همیشگی ندارند و در صورت عدم نگهداری مناسب خیلی زود فرسوده خواهند شد.

لاستیک ها موز نیستند


بخش عمده ای از ایمنی در جاده ها ، اطمینان از مناسب بودن لاستیک های خودروی شما می باشد. تایر میشلن فرانسه کمپینی را با عنوان لاستیک ها موز نیستند ، آغاز کرده است.

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

کرونا ، گودیر را هم به چالش کشید !


گودیر آینده ای را برای رانندگان تصور می کند که دیگر هنگام آسیب مجبور به تعویض لاستیک خود نیستند . بلکه در چنین شرایطی لاستیک ها بتوانند خود را ترمیم کنند.

ردبول در جاذبه صفر رکورد تعویض لاستیک فرمول 1 را زد


تیم فرمول یک ردبول رکورد تعویض لاستیک در جاذبه صفر را زد. این تیم در هواپیمای Ilyushin ll-76 MDK روسیه که برای آموزش فضانوردان استفاده می شود توانست رکورد تعویض تایر در خلاء را بزند.

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

تایر‌های جدید بهتر است روی کدام محور نصب شود؟


برای عملکرد بهتر و بیشتر خودرو خود توصیه ما این است که تمام تایرهای خود را تعویض کنید. اگر شما مجبور بودید به جای 4 حلقه تایر تنها 2 حلقه تایر جدید تهیه کنید،ابتدا قبل از هر چیز به سایز و نوع تایر خود توجه کنید که مشابه تایر‌های قبلی باشد.

همه چیز درباره لاستیک‌های پنچررو


اولین تایر‌های پنچر‌رو(ران-فلت) در سال 1980 میلادی وارد بازار شدند، با این حال این لاستیک ها از پرطرفدار‌ترین نوع تایر‌ها هستند.علاوه‌بر کارخانجات تولید خودرو که به صورت استاندارد این تایر را روی خودرو‌های خود نصب می‌کنند، مصرف کنندگان بسیاری نیز متقاضی این تایر‌ها هستند. در اینجا چگونگی عملکرد و مزایای این تایر‌ها را بررسی خواهیم کرد:

انواع مختلف آج لاستیک


لاستیک ها با انواع مختلفی از آج طراحی شده اند و هرکدام آن‌ها برای شرایط مختلف جاده و سبک رانندگی طراحی شده است. چهار نوع آج تایر جهت دار ، متقارن ، نامتقارن و جهت دار / نامتقارن وجود دارد.

علل و انواع آسیب لاستیک


تایر‌ها می تواند به دلایل مختلف آسیب ببینند، می تواند بدون این که راننده بلافاصله آگاه شود مشکلی رخ دهد. شایع ترین انواع آسیب های پیش آمده در تایر سوراخ، بریدگی، ضربه، ترک، برآمدگی و سایش نامنظم است. در این بخش علائم و نشانه ها را برای کمک به شما در تشخیص این مشکل توضیح خواهیم داد

چند نکته برای حفظ ایمنی و سلامت لاستیک خودرو


رانندگی علاوه بر اینکه لذت بخش است ، یکی از پر خطر ترین کارهایی است که در زندگی انجام می دهیم. ما به چهار لاستیک خودرو خود اعتماد می کنیم تا بتوانیم در جاده ها ایمن حرکت کنیم. بنابراین حفظ سلامت لاستیک بسیار مهم است! مهم است که از سالم بودن لاستیک های خود اطمینان حاصل کنید و برای تضمین سلامتی آنها ، چندین کار مانند: حفظ فشار (باد) مناسب لاستیک ، بررسی آج ، بالانس بودن آن ، چرخش و جابجایی منظم لاستیک و رانندگی متمدنانه وجود دارد که می تواند به حفظ سلامتی تایرهای خودروی شما کمک کند.

درباره ترکیدن لاستیک بیشتر بدانیم


ناگفته نماند که لاستیک ها نقش بسیار مهمی را در عملکرد خودروی شما ایفا می کنند، بنابراین این 4 حلقه لاستیک تنها تجهیزاتی هستند که تماس بین اتومبیل شما و سطح جاده را حفظ می کنند. ترکیدگی لاستیک به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد و پتانسیل بالایی دارد که منجر به حوادث فاجعه‌بار می شود . بنابراین در این مقاله، به برخی از دلایل اصلی ترکیدگی لاستیک و همچنین برخی از اقداماتی را که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید را بری شما خواهیم گفت.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0